Yeni Yıl

11 Eylül 2008 Perşembe

















Bu pastayı uydurup yaptım.Mutlaka herkesin bildiği bir pastadır bisküvi pastası.Malzemelerini değiştirerek çeşit çeşit yapabilirsiniz.Normalde ben kakaolu bisküvi ve kakaolu puding ile yapardım.Ama geçenlerde böyle denedim, çok lezzetli ve değişik bir tat oldu.Bu arada ben Canan, yani anne değil, kız olan:)

Malzemeler:
2 paket Eti Kakaolu bisküvi
1 paket vanilyalı puding
3,5 su bardağı süt
isteğe göre muz,çilek vs...
üzeri için hindistan cevizi

Yapılışı:
Öncelikle vanilyalı pudingi 3,5 su bardağı sütle tarife göre pişiriyoruz.Dikdörtgen bir borcama bisküvilerden bir sıra diziyoruz.Üzerine 1-2 kepçe puding döküyoruz.Üzerine dilinlenmiş meyvelerden bir sıra diziyoruz. (Ben muz kullandım.) Sonra bir sıra daha bisküvi, üzerine puding, bir sıra bisküvi ve üzerine puding koyuyoruz.Bu işlemi puding bitene kadar uyguluyoruz.En son üzerine puding dökülmüş pastayı bir müddet ılımaya bırakıyoruz.Ilıdıktan sonra, buzdolabına koymadan üzerini hindistan cevizi ile süslüyoruz ve dolapta birkaç saat beklettikten sonra servis yapıyoruz.
Afiyet olsun...


0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı