Yeni Yıl

18 Ağustos 2008 Pazartesi

Bloğumda sadece tariflerden değil, yaşadıklarımızdan, önemsediklerimizden de bahsedeceğim.

Öğrenmekten ve bildiklerimi paylaşmaktan çok büyük keyif alıyorum. Halen aktif olarak çalışmaktayım.Çalışma hayatımı işyerimde bırakır, eve geldiğimde sevdiğim bütün hobileri de yapmaya zaman yaratırım. Evde ve dışardaki yaşamda zamanla yarışı çok iyi ayarlamayı öğrendiğim için sevdiğim hobilere de vakit ayırabiliyorum. Bunlar içinde en çok tabi ki farklı lezzetleri denemek ve bir bahane ile dostlara tattırmak geliyor. Bunun yanında çocukluğumdan beri dikişle, elişi ve nakış tekniklerini kendi yöntemlerimle denemek bende tutku halinde diyebilirim. Bu tarz uğraşlarımla ilgili örnekleri sizlerle fırsat buldukça paylaşacağım. Bahçemizde yetiştirmeye çalıştığımız sebze ve süs bitkilerimizle uğraşmak benim günlük yorgunluğumu almaya yetiyor. Kızım kadar kitap okuyamasam da okumaya çalışıyorum. En keyif aldığımız işlerden birisi de iki kızım ve ben bütün moda dergilerini, dekorasyon ve yemekle ilgili dergilere saatlerce bakmak.... Bunlardan bazılarını düzenli olarak almaya çalışıyoruz. Birlikte çarşı pazar gezmek bizi mutlu ediyor, alışveriş ihtiyacımız olmasa da bunu ailece yapmaya özen gösteriyoruz. Bu bizim aile bağlarımızı daha da kuvvetli hale getiriyor.

0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı