Yeni Yıl

24 Mart 2009 Salı

















Evde kabak olduğunda beni bir telaş alıyor.Kabaklarla ne pişireceğimi düşünmekten yoruluyorum!Dün de yine aynısı oldu, ama bu sefer kafamı çalıştırdım ve uyduruk birşeyler yaptım.Sonuçta mücvere benzer bir tarif çıktı ama lezzetliydi, afiyetle yedik:)

Malzemeler:
4 adet orta boy kabak
2 yumurta
3-4 diş sarımsak
1,5 su bardağı kaşar peyniri rendesi
2 çay bardağı un
tuz, karabiber
sıvıyağ

Yapılışı:
Kabakları rendeleyip güzelce suyunu sıkın.Bir büyük kaseye 2 yumurtayı kırıp çırpın.Üzerine dövülmüş sarımsakları, rendelenmiş kabakları, kaşar peyniri rendesini, unu, tuz ve karabiberi ekleyerek iyice karıştırın.Sonra kızgın yağda, bu karışımdan kaşık kaşık alarak kızartın.Piştikten sonra isterseniz üzerine yoğurt da dökebilirsiniz.
Afiyet olsun...

2 yorum:

Gönül dedi ki...

hayatım kafanı iyi çalıştırmışsın muhteşem görünüyor çünkü:))) ellerine sağlık ben o tabağı alıp kaçıyorum:)) sevgilerimle

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık.
Çok güzel görünüyor.
Çok beğendim.

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı