Yeni Yıl

16 Nisan 2012 Pazartesi

















Merhabalar güzel dostlarım, umarım  hepiniz iyisinizdir. Hafta sonu, evin bodrum bölümünde bahar temizliğine ilaveten biraz yazlıkları çıkartık, kışlıklardan bazıları kuru temizlikçiye verilecek, temiz olanlar da lavanta torbalarıyla gardroptaki yerlerine kaldırdık.  Canan' la çok yorulduk ama düzenli olmak ikimizi de müthiş dinlendiriyor hani kızmasalar ortaya çıkan yazlıkları da nerdeyse ütüleyecektim  ama ev halkından işiteceğim azarı bildiğimden hiç sesim çıkmadı.. Bu arada Can beyin  küçülen giysilerinden  bazıları hatıra olarak saklandı, kalanlar ihtiyaç sahiplerini çoktan buldu. Bahçeye dikmek için çiçek alma işine hala zaman ayıramadık aslında yerleri hazır ama zamanı ayarlayamıyoruz. Hafta sonu, zorunlu olarak bir günü annemlere ayırınca kalan diğer bir gün hiç yetmiyor belki bir akşam çıkışı çiçekçilere gidebiliriz. Sizlere de fikir olsun diye evinizin her yerinde uygulayabileceğiniz çok güzel çiçek arajmanları hazırladım nerede mi işte buradaaaaaaaaaaa.. hadi kolay gelsin.http://morkadifekoltuk.blogspot.com/ 

5 yorum:

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

valla çok büyük iş yapmışsınız, darısı başımıza :)

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Darısı başıma.Bu sene havanın dengesizliğinden dolayı bir türlü konsantre olamadım.Diğer sitene de ara sıra uğruyorum.Çiçek yetiştirmeyi ben de çok seviyorum.Sevgiler:)

*mehtap dedi ki...

Benim de en sevdiğim mevsim.Yapılan işler bile zevkle yapılıyor,kuş sesleri enerji veriyor kesin..

çeşnici Handan dedi ki...

Ne güzel olmuş darısı başıma havalardan dolayı halen cesaret edemiyorum umarım bu haftasonu yaparım. Çok güzel bir bahar yaşamanızı dilerim.

aslı dedi ki...

Ellerine sağlık Şükran'cığım. Bahar temizliğini yapıp bitirmişsin. Mis gibi olmuştur heryer ellerinize sağlık... Baharın keyfini çıkarın şimdi:)) Buradan da şu güzel çiçek arajmanlarına bakmaya gidiyorum...
Sevgiler:))

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı