Yeni Yıl

26 Ekim 2009 Pazartesi



Günaydın tüm dostlara... Sağlıklı ve güneşli bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

Bu hafta sizlerle birçok tarif paylaşmaya çalışacağım. Bugünkü tarifler komşu günümüzden sevgili Afife Hanım'a ait. Biz aramızda gün için ne kadar kural koysak da hepimiz de koyduğumuz bu kuralları bozuveriyoruz. Sözde bir salata, bir tuzlu ve bir de tatlı olmak üzere 3 çeşit ikramlık yapılacak diyoruz, fakat her gün zamanı bir bakmışız ki önceki günden daha fazlası yapılmış. Vallahi ne yalan söyleyeyim laf aramızda o zengin masayı görmek ve hepsinden ölçülü olmak kaydıyla tatmak benim hoşuma gitmiyor değil. Komşularım birbirinden becerikli ama ben günlerdeki ikramlardan çok düzenli olarak resimler kaydedip sizinle paylaşamadım. Sebebi ise benim fotoğraf makinesi kullanma özürlü olmam. Mesela geçen ay sevgili Emine Hanım'ın ikram masası da diğerleri gibi çok harikaydı ama ben makinenin fotoğraf çekme değil video ayarında çekim yaptığım için onları buraya aktaramadım. Sevgili Emine'ciğimden ve diğer komşularımdan özür diliyor ve telafi edeceğimi, devam ettirmeye karar verdiğimiz bir dahaki günlerimizde sizlerle fotoğrafları ve tarifleri paylaşacağıma söz veriyorum. Onların ikramlıklarından önce dostluklarını, güler yüzlerini, eleştirilerini ve samimiyetlerini çok seviyorum.
Gelelim bu ayki günün ikramlarına..Masada neler yok ki. Bakar mısınız? Ellerine sağlık Afife'ciğim...

Mantarlı sebzeli börek
Kıymalı börek
Tavuklu salata
Nohut salatası
Kısır (tarifi blogda var)
Zeytinyağlı kırmızı ve yeşil biber dolmaları
Saç örgüsü çörekler
Dondurmalı
Profiterol (tarifi blogda var)
Meyve



0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı