Yeni Yıl

26 Mart 2012 Pazartesi




Günaydınlarrrrr, haftanız çok güzel olsun




Balık salatasını çok önceleri konserve ton balıkla yapardım . Bir defasında aldığım beyaz etli balıklardan çok miktarda artınca açıkçası ne yapabilirim diye düşünürken bu güzellik ortaya çıkıverdi. Fotoğraftan da muhteşem bir salata olduğu belli değil mi ? İnanmıyor musunuz?  Deneyin bana hak vereceksiniz. Bazen şöyle düşünülür.. ''Pahalı pahalı  pastırma alıp ta paçanga böreği mi yapılır vaya balık alıp ta salata mı yapayım yazık değil mi'' denir, bence böyle düşünülmesin sakın..yazık değil inanın. Eğer sağlıklı olanı hangisi derseniz bu salatada bunu fazlasıyla bulacaksınız..
Afiyet bal şeker olsun.

Malzemeler:

Beyaz etli büyük balık (fileto)
Közlenmiş kapya biber
Mısır konservesi
Salatalık turşusu
Dereotu
sarımsak

Sos:
Zeytinyağı, limon, tuz

Hazırlanışı:
Balıklar tuzlu suda tane karabiber ve dörde bölünmüş bir adet kuru soğanla pişirilir, süzgeçle iyice süzülür servis kasesine gelişigüzel doğranır.
Diğer malzemeler minik küpler halinde doğranır, dereotu incecik kıyılır, hepsi ilave edilir. en son olarak sosu iyice çırpılıp eklenir.








21 yorum:

Mutfak Dili dedi ki...

Benim itirazim yok cok lezzetli gozukuyor.
Elinize saglik olsun canim..

kimsiniz dedi ki...

kesinlikle harika olmus !! ferah ferah canim çekti yaa :) ellerine saglik :)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

gerçekten sağlıklı bir salata ve çok güzel görünüyor ellerine emeklerine sağlık...

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Bence de nefis bir salata olmuş canım. Sırf bu salata için balık alır yaparım ben. Ellerine sağlık. Sevgiler...

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ayyy hiç yazık olurmu canım tabi böyle düşünenler olacaktır fakat ben onlardan değilim bazen bizimde artıyor balık yaptığımızda bende böyle değerlendirebilirim ellerine sağlık canım fikir içinse teşekkürler

mutfagabuyrun dedi ki...

ben denemedim henüz ama çok güzel görünüyor canım.eminim lezzetide harikadır.ellerine sağlık.sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Renkler ne güzel öyle.Gözüm gönlüm açıldı.
Sevgiyle kal.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ŞÜKRANCIM ELLERİNE SAĞLIK CANIM
MMM ALDIM TABAĞI
:))

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

bencede çok lezzetli olmuş
ellerine sağlık

yeşim dedi ki...

eline sağlık şükrancım.bayıldım salataya.ana yemek yerine bile geçebilecek derecede doyurucu enfes bir lezzet..

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Hem doyurucu hem lezzetli gözüküyor, artık bahar geldiğine göre ağır yiyeceklere de paydos :D

durutarifler dedi ki...

Çok güzel görünüyor çok da sağlıklı
Zaten çok da severim
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

evcilik dedi ki...

Çok leziz görünüor gerçekten de..Ellerine sağlık canım..
Sevgiler...

Disalce dedi ki...

merhabalar...ezo gelin çorbamı beğenirler yazmışsınya hemen koştum geldim.....belki bloğunda varsa bakar aynını yaparım dedim ama bulamadım ..insan bazen en çok yaptığı yemeği bloğa koyamıyor bi türlü:)) balık salatasıysa harika görünüyor.gerçekten bazen acımadan aklımıza gelen tarifi denemek lazım...belki salata hali normal halinden daha lezzetli gelecek bize..:) ellerine sağlık..nefiss..

bırtutamkekik dedi ki...

bene de kesinlikle yazık değil..
eşim çok sever ve yaparım fileto balık ile.
ton balıkları çok aşırı yağlı olduğu için pek tercihim değildir.
ellerine sağğlık canım..
çok güzel olmuş.
renk cümbüşü:)
öperim..
sevgilerimle..

nursen dedi ki...

Selamlar arkadaşım,bütün balıkları sevdiğim gibi balık salatasınada bayılırım.Evet bende genelde konserve kullanıyorum ama evde yaptığımız balığı biraz fazla yapıp salatasını yapabiliriz.Çok güzel ve sağlıklı görünüyor.Ellerine sağlık canım.
Sevgiler

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor.

hanife dedi ki...

Eline sağlık değişik bir salata olmuş..Şükrancım aparatı nereden aldığımı sormuşsun arkadaşım İzmirde zincirlikuyuda japon pazarı forbest adlı dükkan var oradan aldım sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Tam benlik olmuş bayıldım bu salataya ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Bence harika. Balığın yanında salata yemiyor muyuz bu sefer içinde olmuş. Harika bir fikir canım. Ellerine sağlık.
Benim gibi ton balığı sevmeyenler için de güzel bir alternatif..

zeymurancafe dedi ki...

çok guzel gorunuyor cok begendım elleırne sağlık

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı