Yeni Yıl

2 Aralık 2009 Çarşamba



Masada en güzel gürüntüye sahip olan bu makarna salatasıydı..Hem kolay hem doyurucu hemde bir o kadar sağlıklı. Ben 18 kişi için 1,5 paket burgu makarna kullandım ve oldukça arttı. Siz kendinize göre malzemeleri ayarlarsınız.. Makarnayı 8 dakika kadar haşladım soğuk sudan geçirmeden salata kasesine alarak içine önceden iyice çırptığım limon suyu zeytinyağı karışımını ilave ettim.  havuçları küp doğrayıp çok az sıvıyağda soteledim . Kırmızı biberleri, dereotunu incecik kıydım kornişonları minik doğradım hepsini makarnaya ilave ettim.Mısır konservesini,  tuzunu ve bir tutam pul biber ile tadını ayarladım. Afiyet olsun

Not: havucu çiğ de koyabilirsiniz ama bana göre yumuşamış makarnanın arasında biraz sert kalması çok hoşuma gitmiyor. Bu slataya küçük doğranmış yeşil veya siyah zeytin de çok yakışıyor ben bu sefer koymamıştım..

0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı