Yeni Yıl

7 Temmuz 2009 Salı

















Malzemeler:

Salata İçin:
6-7 adet orta boy patates
yarım demet kıvırcık
yarım demet dere otu
4-5 adet yeşil biber (ben köy biberi kullandım)
7-8 dal taze nane

Sos İçin:
1 adet limonun suyu
1,5 çay bardağı zeytinyağı
1 yemek kaşığı nar ekşisi
1 çay kaşığı kekik
tuz, karabiber ve pul biber
Yapılışı:
Patatesleri soyun ve birkaç parçaya bölerek tuzlu suda haşlayın (ben hep bu şekilde kabuklarını soyarak ve parçalara bölerek haşlarım, isterseniz soymadan ve parçalara bölmeden de haşlayabilirsiniz).Patateslere çatal batırarak haşlanıp haşlanmadığını anlayabilirsiniz.
Bu arada ayrı bir kasede sos için ayrılan bütün malzemeleri karıştırıp hazırlayın.
Haşlanan patatesleri mümkün olduğunca çok fazla soğutmadan genişçe bir kaba doğrayın.Üzerine hazırladıpınız sosu dökün ve iyice karıştırın.Patatesler bir kenarda beklerken tüm yeşillikleri ince ince doğrayın ve patateslerin içine katın, tekrar karıştırın.
Afiyet olsun...

2 yorum:

NlyStyle dedi ki...

ben patates salatasına bezelyede atıyorum çok yakışıyo bi deneyin dilerseniz. çok severim pasta börek yanında..

lezzettabağı dedi ki...

Evet haklısın, bezelyeli de nefis olur.Deneyeceğim bir dahaki sefere:)

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı