Yeni Yıl

27 Temmuz 2009 Pazartesi

















Ağustos ayının başında çooook özlediğimiz kuzucuklarımız gelecek.Bu kuzucuklar öyle mini mini falan değil, kimler mi? Bizim İstanbul'daki çocuklarımız Canan ve Onur. Onları aylardır çok özledik ve sabırsızlıkla bekliyoruz. Ben tabii ki haftalar öncesi misafir odasını onlar için hazırladım bile...Onların kullanacakları pijamaları, havluları terlikleri bile hazır.

Derin dondurucuya onların sevdiği şeyler yapıp kaldırdım.Giderken götürebilirlerse mantı ve bahçeden topladığım taze yaprak sarmasını da hazır ettim.
Onları beklerken, bu arada birlikteyken neler yapabiliriz, nerelere gidebiliriz programları bile yapıldı.Yine Canan'ın bebekliğinde çok emeği geçen küçük halası ve iki çocuğu da aynı tarihlerde Ankara'ya gelmeye çalışacak. Düğünlerinden beri görüşemediler.Misafir ağırlamayı da, onlarla birlikte olmayı da çok seviyorum ve becerebildiğim her tadı ve ikramı yapmaya özen gösteriyorum.Herkes için her zaman tertemiz ütülü yatak takımlarım ve samimi ikramlarım olmasına özen gösteririm. Bundan da müthiş keyif alırım.Sizler de eğer yapmıyorsanız zaman zaman bunu yapın, bunun insana verdiği mutluluğu mutlaka yaşayın. İşiniz ne kadar çok olursa olsun bunlara zaman ayırın. Göreceksiniz bakın size de o kişiler aynı özeni göstereceklerdir ya da bundan sonra gösterme gereğini kendilerinde duyacaklardır.
Temmuz sonunda Derya'nın , Ağustos'ta Canan'ın doğum günleri var, onları da birlikteyken kutlayacağız.Kendimizce hediyeler hazırladık, umarım beğenirler!









0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı