Yeni Yıl

14 Haziran 2012 Perşembe

     Yine bir nefis börek daha..Ben bu baklava yufkasını çok tuttum arkadaşlar. İncecik katları yerken ağızda dağılıyor ve çok güzel  lezzette börekler ortaya çıkıyor. Geçen gün aldığım 1 paket baklava yufkası  ile hem börek hem baklava yaptım her ikisi de nefisti.
    Börekleri, yumurta yağ ve su ile hazırladığım sostan her yufka arasına sürerek üçlü gruplar oluşturdum bu esnada mutlaka diğer yufkalarınızın üzerini kurumamaları için nemli bezle örtülü tutun.Yufkaların herhangi bir kenarına  (tepsinizin büyüklüğüne göre ayarlayın) peynirli iç koydum ve pişirme kağıdı serili tepside aralıklı olarak gerektiğinde kullanmak üzere buzluğa kaldırdım.
    Önceki gün ben işteyken Canan'ın  İstanbul'dan arkadaşı kısıtlı bir süre Ankara'da olduğunu ve müsaitse gelmek istediğini bildirmiş evde büyüklerinde bir süredir kaldığını düşünürsek hemen mutfağa girip kızımın bir şeyler hazırlaması da kolay olmayacaktı Üstelik Can da çok el ayak olduğu şu günlerde.
   Ona hemen dolapta böreğin olduğunu, çıkartıp pişirebileceğini söyleyince nasıl rahatladığın söylememe gerek yok sanırım..Yanına onun çok başarılı yaptığı bir kek ve yine bir gün önce bahçeden toplanıp  pişen zeytinyağlı  minik yaprak sarması eşlik etti. Baklava ise raporlu olduğum günlerde denediğim bülbül yuvasıydı, bunun da tarif gelecek.

Sevgiyle afiyetle kalın..

8 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

baklava yufkasıyla yapılan boreklerı cok severım ellerıne sağlık

Canan Demirbağ dedi ki...

Baklava yufkası çok büyük kolaylık börek nefis gözüküyor,elinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Baklava yufakası ile börek güzel oluyor bir kere yapmıştım bende.Sizin böreğinizde çok güzel görünüyor buzluğa kaldırılan börek kısıtlı zamanlarda ilaç gibi geliyor:)

Unknown dedi ki...

Bende bloğuma beklerim

Adsız dedi ki...

[url=http://www.pozycjonowanie.v5top.pl/]pozycjonowanie[/url]

Disalce dedi ki...

benim bazı denemelerim güzel olmamaıştı..çıtır çıtır değilde yumuşak olmuşlardı ama içe sürülen harç yüzünden olmuştu galiba..bu börek daha diri güzel görünüyor..ellerine sağlık canım..:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bu memlekette benim tek kullandigim baklavalik yuifka borekler icin..digerini bulamadigimdan pek:)) Ama gercekten lezzetli oluyor..seninkide harika gozukuyor ellerine saglik...

ilhan dedi ki...

Süper gözüküyor. Ellerinize sağlık.

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı