Yeni Yıl

17 Şubat 2012 Cuma


        Hayat bize her zaman güllük gülistanlık değil maalesef. Kimimiz gülerken kimimiz ağlarız. hastalıklar mutluluklar sevinçler üzüntüler yine her zaman farklı zamanlarda farklı farklı gelir her birimize. Paylaşmak işte böyle zamanlarda çok değer kazanıyor. Bu habere duyarsız kalmış gibi görünsemde tabiki gerçek asla öyle değil..




       Sevgili Gamze arkadaşımızın sağlık durumu buna en güzel örnek, mektubunu okuduğumda gözyaşlarına boğuldum  çok üzüldüm, kendimi hemen her olayda olduğu gibi onun yerine koymaya çalıştım onun yerine koymak bile çok zor .

Yüreğim elvermedi  duyduğumda önce bloğumda yazamadım paylaşamadım ne yazacağımı bilemedim çünkü kelimeleri yanyana bir türlü getiremedim. Gamzeyle ilgili yazan arkadaşlarımın sayfasında okudukça da kendimi suçlu hissettim. Çok televizyon seyreden biri olmadığım için  sosyal medyada olup biteni çok sonradan öğrendim. bu haberi gecikmeli olarak yazmam bu yüzdendir., Böyle durumlarda hemen tek yürek olmak inanın çok önemli.. .
Hep buralarda olalım sevgiyi, bilgiyi, hayatı elimizden geldiğince paylaşalım sorunları konuşalım ve yardımlaşalım olur mu?    Gamzenin sayfası burada ..

Allah onu gençliğine, biricik yavrusuna ve sevdiklerine bağışlasın.

2 yorum:

öykü dedi ki...

Amin dıyorum.

Çok uzgunum.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Amin canım,Keşke elimizden birşey gelebilse.RABBİM Gamze anneyi evladına sevdiklerine bağışlasın.
Sevgiler...

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı