Yeni Yıl

6 Şubat 2012 Pazartesi

http://www.napolyon.com/ sitesinin Sevgililer Günü için düzenlediği "Aşkınızla tanışma hikayenizi paylaşın" yarışması için desteklerinizi bekliyorum.

Yapmanız gerekenler:

 *üye iseniz;  bu linkteki "kampanyaya hemen katılın" butonunu tıklayarak benim yazımı beğenin.

 *üye değilseniz; önce siteye üye olup daha sonra yukarıdaki, kampanyaya katılma adımını takip edip yazımı beğenin.

Not: Yazım "Şükran Ü." ismi ile yazıldı ve 19. sayfa veya daha ilerisinde yer alıyor.

İşte bu kadar basit.

Sizin sayenizde bir tek taş pırlanta sahibi olayım:))
Haydi arkadaşlar,desteklerinizi bekliyorum.

Şimdiden Teşekkürler..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sukrancim, insallah alirsin.
Arkadaslarin kizzz kocan mi aldi sorarlarsa.sende yoookkk blog arkadaslar sayesinde aldim:-):-)

Oglak Kizlari dedi ki...

Iyi şanslar.

Sonucu merak eden anne Çiğdem

lezzettabağı dedi ki...

Elif ciğim,tabi artık öyle denecek. hoş eşim bu işe bozulabilir ..adamcağız zamanında(yıl 1979) bana gücünün yettiğince bir pırlanta almıştı hatta mahallede o yıllarda henüz kimseninde yoktu valla uzun süre takmaya da kıyamadım.. şimdi öyle mi? sevgiler.

Oğlak kızları sonuç destekleyenler sayesinde olacak bakalım amacım aslında yüzük de değil, hikayemde de bunu belirttim o günleri o anıları tazelemekti.. sevgiyle kal..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
mmmm harikasın canım
:))

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı