Yeni Yıl

13 Nisan 2009 Pazartesi

Merhaba sevgili blog severler, kızlarımın (Canan ve Derya) ve benim (Şükran) arka arkaya hastalanmamız ve benim devamında alerjilerimin tekrarlaması nedeniyle blogumuzu Canan boş bırakmamaya çalıştı.Zaten Derya'nın yoğun laboratuar çalışması olduğu için çok zamanı olamıyor.

Sizlere bahsedeceğim konu, benim 3 yıldır alerji hastası olmama neden olan, şu sıralarda internette ve tv ekranlarında acayip rayting yapan doğadaki ilaçların herşeye çözüm olacağı yönündeki konuşmalar, tavsiyeler ve binlerce kür tarifleri.Bütün mesele bunları çok iyi araştırıp ve öncelikle mutlaka doktorunuza danışmak şartıyla çok bilinçli kullanılması...Gelelim benim alerji olmama ve devamlı olarak ilaç kullanmama neden olan bitkiye...Hepimiz zaman zaman saçlarımızda aşırı dökülmeler nedeniyle ne yapacağımızı, ne kullanacağımızı şaşırırız.Ben de böyle bir dönemde çam terebentinin belli oranda kullandığım şampuana karıştırılıp haftada iki kere bununla saçlarımı yıkamam tavsiyesini aldım ve hemen uygulamaya geçtim.Geçtim ama bende birkaç yıkama sonrası gittikçe artan öksürük atakları başladı.O sırada yine bir ağır bir grip geçirmiştim ve onun devamında kalan öksürük diye yorumladım.Bu sıkıntım gittikçe öyle bir arttı ki günlük yaşantımı etkiler hale geldi.Nihayet bir üniversite hastanesinin alerji bölümünde bu konunun uzmanı bir doktor tarafından yapılan alerji testi sonrasında, çam türevi ağaçlara ve yabani otlara benim alerjim olduğu tespit edildi.Bu alerjim üç yıldır kasım ayında başlayıp iki ay kadar devam ediyor ve düzenli olarak kortizonu düşük ilaç almak durumunda kalıyorum.Bu dönemdeki önemsemediğim boğaz ağrısının tedavi edilmememesi sonucu yine bu sıkıntılarım başladı ve yine ben soluğu doktorda aldım.Hemen antibiyotik tedavisine başlandı, yavaş yavaş şikayetlerim de ona paralel azaldı çok şükür.

Kendimi iyi hisseder hissetmez, ilk işim bu hafta sonu epeydir ertelediğim akşam günümüzde yaptıklarımı sizlerle paylaşmak oldu.Daha önce bahsetmiştim sekiz komşu (eşli olarak 16 kişi) akşam günü yapıyoruz ve menüye de sadece iki tuzlu bir tatlı sınırı koymuştuk.Ben de kendi günümde denemeyi epeydir istediğim tarifleri uyguladım.Komşularım çok beğendiler, bakalım siz de beğenecek misiniz?


















MENÜ

*Peynirli patatesli rulo börek

*Ispanaklı kaşarlı dürümler

*Sezar salata

*Kupta tiramisu

Tarifleri de geliyor...

0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı