Yeni Yıl

1 Aralık 2015 Salı




         2015 yılının son ayına geldik. Bu yıl bize acılar, üzüntüler, bazen küçük sevinçler bir o kadar hayal kırıklıkları ve vefasızlıklar getirdi.  Herşeye rağmen Yüce Allah hayatın bu zorlu akışında bize daha çok  sabırlı olmayı ve her aldığımız nefes için daha çok şükretme gücünü de verdi. İnsanoğlu yaşamı boyunca zaten bunlarla yoğrulmuyor mu? yeni olan birşey değil ki. 
   


   Ben Aralık ayını çok severim hep sanki biten yıl üzüntüleri kederleri bir kalemde götürüp yerine gelmeye hazırlanan yeniyıl, kendine yakışan sevinçleri bereketi,  sağlığı ve özlediğimiz huzuru getirecekmiş hissine kapılırım. 

 Aralık ayında yemek tarifleri yerine  sizlerle yeni yıl için fikir verebilecek görseller paylaşmaya karar verdim .  Zaten rutin yemeklerden de herkese bıkkınlık gelmiş durumda..İnternet denilen sanal dünyada ne kadar da güzel paylaşımlar var en azından ben bunlara bakmaktan hem keyif alıyorum hem de evimin dekorasyonuyla ilgili  birçok fikir öğrenmiş oluyorum. 
 Eminim yeni yılda sevdiklerinize hediye almayı, alamasanızda basit yollarla çok güzel hediyeler hazırlamayı sevenlerdensiniz, .O halde Aralık ayında burada olun olur mu? Sizinde esinlenip yapabileceğiniz bir çok güzel fikir bulacaksınız.



 



0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı