Yeni Yıl

24 Kasım 2015 Salı




Bir çok değerli öğrenci yetiştiren ve eğitim enstitüsü ilk mezunlarından olan babamın, onu hep örnek alan Tahsin amcamın, Süheyla yengemin,  Kardeşim Ertuğrul un ve diğer tüm öğretmenlerin bu gününü yürekten kutluyorum. Başöğretmen Atatürk'ü ve bu ülkenin yetiştirdiği şu anda hayatta olmayan sayısız değerli öğretmenlerimizi de minnet ve saygıyla anıyorum.

Muhittin Yegül ün bu güzel şiirini onlara armağan ediyorum. 

Öğretmenler   Günü


Bir gün sizleri anlatmaya yetmez,
Sizin sevginiz asırlarca geçmez,
Hayatım sayfa sayfa eseriniz,
Nasıl unuturuz anıları biz.


Öğretmenim   gününüz kutlu olsun,
Öğrendikçe bu millet mutlu olsun,
Defter, kitap, kalemler neye yarar,
Siz olmazsanız yetişmez dimağlar.


O zaman; devlet millet seni anar,
Çünkü her makamda bir öğrencin var.
Cumhurbaşkanı senin talebendir,
Başbakan hesabı senden öğrenir.


Yıllar   geçmiş bir zat elinizi öper,
Ben Milli Eğitim Bakanıyım der.
Sizleri yazarken titrer ellerim,
Sanki gene imtihanda gibiyim.


Hatalı yazdıysam özür dilerim,
Satırlarda sınırlanmaz bu sevgim.
24 Kasım   sonbahara   rastlar,
Yapraklar döküldükçe sevginiz artar.


Gönlünüz ikinci baharı yaşar,
Tarih   böyle mutlu günlerde dolar.
Öğretmenim   , gününüz kutlu olsun,
Öğrendikçe bu millet mutlu olsun...


Muhittin YEGÜL

0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı