Yeni Yıl

2 Eylül 2015 Çarşamba



Güzelliklerle dopdolu bir Eylül olsun..

Merhabalar,   Bloğumda zaman zaman çok önceleri  yaptığım elişlerimden veya evimden görseller de paylaşmaya çalışıyorum. Artık bunları yoğun bir şekilde yapamasamda çok uğraş gerektirmeyen işleri de yapmaktan kendimi alıkoyamıyorum.. Örneğin bu panoları Lavanta Bahçesi bloğundan beğenip kopyalayarak işlemiştim. İkeadan aldığım çerçevelere de çerçevecimize yaptırtmıştım. 

Şimdilerde yatak odamdaki  duvarımı süslüyorlar Nasıl  beğendiniz mi? 







Bir de kuşlarım var...Kuşlarımı ise gittiğim farklı yerlerden alıp biriktirmiştim ama bir türlü nasıl bir yerde sergileyeceğimi bilemezken kızlarımın doğum günümde instegramdan  satış yapan bir blogcudan  aldıkları bu şirin ahşam çerçeve  ev raflara balkonumuzda konuverdiler. Yerlerine çok yakıştılar, sizce de öyle değil mi?  Güzelliklerle dopdolu bir Eylül olsun










0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı