Yeni Yıl

30 Aralık 2013 Pazartesi

  • 30 Aralık 2013 Pazartesi
  • 4 yorum

Bu sıralar bloğumla ve blogcu dostlarımla çok ilgilenemedim benim açımdan geçerli bir nedenim vardı ve sizinle paylaşmanın zamanı geldi..Bu yıl benim için çok yorucu oldu. Mayıs haziran dönemine kadar ev konusuna fazlaca odaklanmıştım ve beni çok yorduğunu nice sonra anladım.Tam taşındık on gün kadar sonra canım annemi kaybettik. O haftanın sonunda eve yerleşmiş olacaktık ve annemleri kahvaltıya yeni evime getirecektim, kısmet olmadı...

     Hadi hayallerinizi sıralayın başlıklı bir yazım olmuştu 2012 ye girmeden hemen öncesinde .. hatırladınız mı ? Ve orada  bir ev alma hayalimden bahsetmiştim. Yeni yılda aldığım kokinamı da o ev hayaliyle vazosunda korumaya aldım, bir taraftanda evimle ilgili hayallerimi bir dosyada arşivlemeye başladım..




 (Bir inanışa göre kokinayı bir daha ki yeni yıla kadar koruyabilirseniz ev sahibi olurmuşsunuz) diye bloglarda bir iki arkadaş yazmıştık. Birde ''Paşa kılıcı'' denen bir salon bitkisi vardır onuda evinde büyütür bir metreye ulaştırırsan yine ev sahibi olursun derlerdi.


 Böylece onu da satın alıp iş yerimde büyütmeye başladım ve işte o gün çok ama çok içten bu eve sahip olmayı Allahtan  istedim.Yazıyı yazdığım günlerde bu konuda herhangi bir girişimimiz olmadığını samimiyetle söyleyebilirim Ama o günden itibaren ben o evi alabilmek için bütün imkanları seferber ettim. Karşıma ilk defa uygulanan ve beni de kapsayan çok güzel bir imkan çıkıverdi. bu ev için çok yetersiz bir meblaydı ama olsun ölmek var dönmek yok diye çözümler üretmeye başladık ve bu çözümü sonunda bulduk
   
   
 Yıllarca severek oturduğumuz bahçeli müstakil dublex evimizi yenilemekte karar verdik. Uzun yıllar her metrekaresinde emeklerimiz anılarımız olan evimiz artık bizi hem çok yoruyor hem de yenilemenin vakti geldiğine inanıyorduk. Tam iki ay hayalimdeki evimizi aramaya başladık. İlk baktığımız  isim yapmış inşaat firmalarının evleri çok çok güzeldi ama beni oldukça aşan bir fiyattaydı. üstelikte iyi katları ve cepheleri çoktan satılmıştı. O andan itibaren öyle bir ev almaya buna gücümüzün yetmeyeceği hüsranını  yaşadım açıkçası.. Ama iki aylık bir sürede ev arayışı içinde olmamıza rağmen kendi evimizi sattığımız günün ertesinde ev bakmak için tekrar çıktığımızda  gönlümüzdeki evi de buluverdik Önünden kaç kere geçmiştik de görmemiştik belkide . Bu ev  aradığım maddi manevi her özelliğe de sahipti, küçük kızım, ben  ve eşim ''mutlu olacağımız, huzur bulacağımız  ev işte bu'' dedik  Evin içinde ufak tefek tadilatlar eksiklikler vardı, varsın olsun..Bu eksiklikleri de kendi zevkimize göre yaptırmış olduk. Şu sıralar anlayacağınız evin bana düşen heyecanlı koşuşturmalarıyla  yoruluyorum. İnşallah ömrümüzün geri kalan kısmını bu evde ailemizle sağlık huzur içinde geçirmek kısmet olur. Evimle ilgili fotoğrafları hatta öncesinde hayalimdeki evle ilgili arşivlediğim sonrasında aldığımız evin ona benzerliği ile yazımı siz dostlarımla yeri geldikçe paylaşacağım.



 Şuna inanıyorum ki kokina, paşa kılıcı bahane, işin gerçeği çok yürekten istendi mi Allah sizi mükafatlandırıyor...





















http://www.blogger.com/blogger.g?

4 yorum:

Englishhomedacalisankiz dedi ki...

Öncelikle merhaba evinize bayıldım özellikle kocaman bir terası olması daha da güzel kış bahçesiolarak değerlendirilebilir güle güle oturun sağlıkla mutlulukla sevgiler :)

sadecenaciye dedi ki...

güle güle oturun hayırlı olsun.
çok tatlı olmuş eviniz varsa Allah borcundan kurtarsın.
Bizde de varda böyle ev işi...

NzlGl dedi ki...

Sizin adınıza çok mutlu oldum .Güle güle oturun. Yeni evinizde sağlık , huzur ve mutluluk dolu geçecek bir ömür dilerim.
İyi seneler, kocaman sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle evin hayırlı olsun. Dilerim çok mutlu olursun, insanın hayallerine kavuşması harika bir şey.,
Yeni yılın sağlık, huzur, bolluk ve bereket getirmesi dileğiyle, iyi yıllar.
Sevgiyle kal.

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı