Yeni Yıl

15 Aralık 2010 Çarşamba



Tarif, zevkle takip ettiğim  http://yemekbirask.blogspot.com/ bloğunun sahibi sevgili Seval'e ait. onun sunumu bence daha hoş görünüyor ama lezzet bakımından yiyenlerden tam not aldık..Davetleriniz için önceden hazırlayıp misafir geldiğinde de milföylere sarıp hemen fırınlayabilirsiniz. Sıcak bagetlerinizi yanında dilediğiniz bir garnitür + pilavla servis yapabilirsiniz. Ben tereyağında sotelediğim brüksel lahanası ve arpa şehriye pilavı + patates salatası ile servis yaptım. Afiyetler olsun..
Malzemeler:


1 kg. tavuk baget

1 büyük kahve fincanı zeytinyağ

1büyük kahve fincanı süt

5 diş sarımsak

1çay kaşığı köri

tuz

karabiber

1 çay kaşığı kişniş

milföy

1 yumurta sarısı

Hazırlanışı:
Sarımsakları hafif tuzla ezin. Süt, zeytinyağ, tuz ve baharatları ekleyin karıştırın bagetleri sosun içine yatırın buz dolabına kaldırın, en az üç saat bekletin.

Teflon tavaya sosuyla beraber alıp her tarafını kızartın. Soğumalarını bekleyin.

Milföylerden uzun şeritler hazırlayıp bagetin bir ucundan başlayıp her tarafını sarın. (Ben açıkta kalan kemik kısımları aliminyum folya ile kapattım.)

Tepsiye fırın kağıdı yayıp bagetleri dizin ve üzerine 1 yemek kaşığı zeytinyağla çırpılmış yumurta sarısı sürün 200C fırında pişirin.

27 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayılırım man
tolu bagetlere:))Sunum süper öpüyo
rum.

DATLIM dedi ki...

Davet sofraları için mükemmel bir tariftir ellerinize sağlık :)

mintinin dünyası dedi ki...

hımmm...
davet sofralarının baştacı olcak bir sunum.enfes bir görüntü.ellerine sağlık arkadaşım...

mutfagabuyrun dedi ki...

görüntü çok güzel.eminim tadıda öyledir.ellerinize sağlık.sevgiler.

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok keyifli olmuşlar ellerine sağlık ;)

made in funda dedi ki...

sunum şahane.tebrikler...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım,pek lezzetli görünüyor.sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

şükrancım nasıl mutlu oldum :) heleki şu günlerde isteksizliğim okadar çok ki sayfamı bile güncellemek içimden gelmiyor.. motive olmamak mümkün değil:) beğendiğine çook sevindim.. garnitürlerin de süper olmuş:) afiyet bal şeker olsun:)
sevgilerimle...

Banuca dedi ki...

Yanlış saatte yanlış yerdeyim:)) Bunları gördükçe karnım acıktı, bu saatte nerden bulayım şimdi, hele şu alttaki milföy pastalara baktıkça ağzım sulandı, tarifini aldım, aldım da ne zaman yaparım o meçhul, yemesini seviyorum da yapmaya gelince tembelim :)))))Buralara tok karnına bakmam lazım:))

lezzettabağı dedi ki...

Deryacığım bende seni çok öpüyorum çok sağol.

Datlım, uğramana çok sevindim hep takibimdesin. sevgiler

Minticiğim, gerçekten de davetlere yakışır oluyor. sevgiler.

Sevgili Sevda deniz, güzel arkadaşım, çok sağol..sevgiler.

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Seda, uğradığın için çok teşekkürler, sevgiler.

Sevgili Defneyle birlikte, çok sağol arkadaşım. tariflerini hep zevkle okuyorum.

Sevgili Arzu, hep yorumlarınla yanımda oldun çok teşekkürler canım.

sarkaç dedi ki...

Bu tabak tam bir Lezzet Tabağı olmuş.

ÇAY SAATİ dedi ki...

Tam bir görsel şölen.Lezzeti kadar görünüm de önemli.Ellerinize sağlık.Sevgiler.Aida

Flame dedi ki...

Şükran hanım merhaba.. çok lezzetli bir blog burası.. Bu tavuklara da bayıldımmmm.. Deneyeceğim mutlaka.. teşekkürler.. sevgiler..

aslı dedi ki...

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sizinde ellerinize sağlık.

FERZAN dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş,sunum da çok güzel...:)) sevgiler...

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Ben de yeni yaptım bu tarifi nefis oluyor gerçekten. Şerit halinde değil de bütün sarmıştım tombul tombul çok güzel oluyorlar. Ellerinize sağlık Sevgiler..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

tarif sahibesinin de yapıp yayınlayayın da ellerine sağlık! hiç bu şekilde pişirmedim en azından bir kez denemek gerek:) afiyetler olsun!

SERRA dedi ki...

aaa bagetler haşlanmıyor mu önceden!demek ki pişiyor, çok leziz görünüyor...

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok güzel olmuşlar bayıldım. Özellikle misafir için sunumu harika. Seval'in de senin de ellerine sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tabağı alsam gitsem,
kimseciklerde görmese :)

Sevil Şahin dedi ki...

canım kendine haksızlık etme senin sunumunda gayet güzel olmuş ellerine sağlık tatlım afiyet bal olsun
sevgiler

Bayram Kombesi dedi ki...

Gercekten cok guzel gorunuyorlar ellerine saglik.

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Ellerinize sağlık çok şık olmuş tavuklar nefis kızarmış çok iştah açıcı..

lezzettabağı dedi ki...

Yemek bir aşk, güzel yorumun için çok sağol.

Banuca çok sağol arkadaşım yine görüşelim.

sarkaç, senin tariflerini çok beğenerek izliyorumcanım sevgiler.

İada, hepseverek izlendiğini biliyorsun değil mi.

Flame çok teşekkürler canıom, görüşmek üzere sevgiler.

ferzan güzel yorumların beni onore ediyor. sevgiler.

Öznur ,herşey sen,inde gönlüne göre olsun güzel arkadaşım.

Sütüme sarelleme elleme, bloğun süper güzel ilerliyor başarılarının devamını diliyorum canım.

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Serra, önceden haşlanmıyor ama iyice kızartılıyor tabi ki..

Dokuzuncu Bulut, bloğunu zevkle okuyorum her sabah..

Bir dut masalı, kocaman sevgiler canım.

Sevil, son gaz devam ediyorsun maşallah blog da.

lezzettabağı dedi ki...

Bayram kömbesi, yeniyılda herşey gönlünce olsun arkadaşım.

Ham ham ev yemekleri. Çalışmalarını gıptayla okuyorum ve gerçekten tebrik ediyorum seni..

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı