Yeni Yıl

28 Mart 2016 Pazartesi


       Komşularımızla bol sohbetli geçen bir akşam yemeğinden bazılarını sizlerle paylaşmak istedim. Umarım onlar gibi sizlerde beğenirsiniz ve size de bir fikir olur...



Mercimekli Tandır Böreği Her zaman kıymalı yaptığım böreğimi bu kez mercimekli denedim ve çok beğenildi..Tarifini en kısa zamanda vereceğim.



Ev yapımı cipsler...  O kadar lezzetli oldu ki daha sonra iki kez yapıldılar özellikle küçükler çok seviyor ve ev yapımı olmasından dolayı gönül rahatlığıyla yedirebilirsiniz.




Meksika Fasulyesi  Piyazı farklı görüntü  amacıyla bu fasulye ile denedim gayet başarılı..





Kuru Domates Mezem vazgeçemediğimiz ve favori mezem.



Zeytinyağlı Enginar: Hatırlarsanız geçen yaz Urla'dan getirtmiştim son mahsulleri harcadım.



Antep Dolması 





                                   Tavuklu sebzeli Börek:
 Her zaman yüzümü güldüren ve doyurucu lezzetli bir tarifim.( onu da en kısa zamanda yayınlayacağım )




0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı