Yeni Yıl

24 Aralık 2014 Çarşamba





Günaydınlar herkese, mutlu sağlıklı bir gün olsun..  

Bu böreği bu sabah çok sevdiğim bir arkadaşım için hazırladım . O da nöbetçi arkadaşlarına sabah kahvaltıda ikram etmek üzere istemiş benden. Çok kolay ve bir o kadar da nefis bir börek oluyor. 

Malzemeler:
6 adet çok taze yufka

Ara sosu için:
tereyağ+ sıvıyağ karışımı

Üzerine serpmek için: 
4 yemek k. nişasta( her iki nişasta da olur)
2 yemek k. un

Kıymalı iç harç:
 kurusoğan
kıyma
haşlanmış patates
tuz, karabiber

Hazırlanışı:
Yufkayı tezgaha serin üzerine erittiğiniz tereyağ sıvıyağ karışımının sürün. Nişasta ve un karışımını üzerine eleyin . Yufkanın dört kenarını birbirini örtmeyecek şekilde ortaya katlayıp bir kare oluşturun karenin bir kenarına kıymalı harçtan yayın ve rulo kıvırın . Ruloyu dört eşit dilime kesin ve tepsiye dizin.her yufkaya aynı işlemi yapın . üzerine yumurta sarısı sürüp önceden ısıtılmış fırında pişirin.




4 yorum:

Parfesion Cafe dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık...:)

mavii dedi ki...

canimmm ellerine saglik bu rulo sekline bayiliyorum yapamadim bi turlu belki biliyorsundur yada bilmiyorsan unu yagla cirp firca ile uzerine ara ara koy surme yayma lezzeti cok farkediyo bugun yaptim cok guzel oluyo

Deniz dedi ki...

Değişik bir börekmiş. Daha önce iç duymamıştım bu şekilde hazırlama yöntemini. Çok merak ettim doğrusu sonucu. Leziz ve iştah kabartıcı duruyor. Ellerinize sağlık. Deneyeceğim bu yöntemi.

Şükran Ünal dedi ki...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler, denemeden ben de sizin gibi nasıl bir sonuç olacağını açıkçası merak etmiştim ama gerçekten yediğinizde çok lezzetli olduğunu göreceksiniz

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Google+ Followers

Yukarı