Yeni Yıl

23 Mayıs 2014 Cuma

Taze fasulye mevsimi geldi bile, tezgahlarda kendisini göstermeye başladı. Bu vesile ile güzel tarifimi paylaşmak isterim..



Zeytinyağlı Taze fasulyeyi  böyle hazırlayıp sunmak bir ayrı keyif veriyor bana..Tadı kadar görsellikte önemli. Bol kuru soğan, sarımsak, domates ve zeytinyağı..Tek yapmanız sabırla düdüklü tencerenize bu şekilde dizmeniz.. Üzerine 1/2 çay bard. sıcak su ve zeytinyağı gezdirerek 10 dakika kadar pişirmeniz yeterli olacaktır. Biraz  ılınınca dikkatlice kenarlı bir servis tabağına ters çevirin.
 Afiyetler olsun efendim..Çok güzel geçsin hafta sonunuz.




6 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

yazın bol bol yerız elıne sağlık

TuruncuTatlar dedi ki...

fasulyeler çıktı meydana ellerine sağlık canım nefis görünüyor..

mutfagabuyrun dedi ki...

hımmm nefis olmuş canım.şimdi olsada yesem dedim.ellerine sağlık.sevgiler.

Fatma dedi ki...

Çok güzel görünüyor, bugün ben de düdüklüde taze fasulye yaptım çok lezzetli oldu ama görüntü vasat:))

Güloanne mutfakta dedi ki...

Doğru söylüyorsunuz görsellik çok önemli lezzeti kadar.Fasulyelerde öyle görünüyor ellerinize sağlık.Ortaya koyduğunuz domatesler hayret düdüklüde pişmesine rağmen diriliğini pek kaybetmemiş,

LEZZETİKRAM dedi ki...

bayilirim eline saglik, iyi kandiller;)

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı