Yeni Yıl

15 Şubat 2010 Pazartesi

Hepinizin sevgililer gününü kutlar, güzel bir hafta geçirmenizi dilerim.
Eşim ve ben, epeydir kebaçıya gitme planlarımızı nihayet sevgililer gününde uyguladık. Önce ikimizin gideceği bu kebapçıya daha sonra komşularımıza da davet ettik ve sonuçta dört aile buluştuk Orta yaşta sevgililer olarak kebapçıda en güzel yer bize ayrılmıştı ve çok güzel ikram gördük, sonuçtan pek keyif alarak ayrıldık...Çıkışta çok yediğimiz için de epeyce yaya takıldık. Ulaşımı kolay merkezi bir yerde olmasından dolayı  veda yemekleri ve terfi kutlamaları için tercih ettiğimiz ADANA SOFRASI.. Ankara' da olup da gitmek isteyen arkadaşlarımız için tereddütsüz gidilebilecek bu yer Necatibey Caddesinde. Hem çok temiz hem de nefis kaburga kebabıyla meşhur. Ayrıca ocak başı sohbet etme imkanınız bile var... Aynı zamanda Çankaya' da da bir şubeleri var.. Fonda güzel bir müzik eşliğinde yemekler yendi, güzel sohbetler edildi ve kebap özlemiyle yemeğin dozu bile zaman zaman aşıldı.. Biz ve komşularımız hizmetten çok memnun kaldığımız için size de tavsiye etmek istedim..Bu vesile ile ADANA SOFRASI' na ve çalışanların göstermiş oldukları alaka ve ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz. Becerebildiğim kadar fotoğraflarını çektim . Fiyatlar makul merak edenlere duyurulur...Buyrun. resimler...






6 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, güzel bir gün gecirilimis. Kebaplarda harika, paylasim icin tesekkürler, selamlar....

Ayse dedi ki...

Merhaba cnm :)
Öncelikle Bolgunu cok begendim..bunu demek istedim. Bide simdi kendimi tanitiyim sana. ben ayse, 16ti yasinda bi kizim. Almanyada oturuyorum ve bitane kücük moda sayfam var. Yakinda türkcede yazmak istiyorum. ama türk okuyucular ariyorum..su an daha almancada..ama senin gubi kardeslerim benim arkamda durup, sayfama üye olurlarsa, en yakinda türkce bloggen edecegim. eger sende gelip, bana yardim edersen, türk okuyucular toplamak icin, cok sevinirim. seni sayfamda bekliyorum. umarim gelirsin ve üyü olursun, yakinda cünkü tükcede yaziyim diye.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

şükran ankara'da olsam bır ugrardım :)çok guzel görunuyor hersey canım guzle bır gun olmus kebabpcıda:)canım cektı ınan kı .sevgilerrr

Disalce dedi ki...

çok güzel bir gün olmuş sizin için...afiyetler olmuş..

güzel bir yere benziyor...
ankaraya gidersem aklımda bulunsun...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Gurbette olunca böyle agiz tadiyla nefis kebaplar, ezmeler, icli köfteler vs. ancak yaz tatillerinde yenilebiliyor.

Artik bizde yaza kadar sabretcez mecburen, sizin aksaminiz cok güzel gecmis, afiyetler olsun diyorum.

Sevgilerimle

lezzettabağı dedi ki...

Annemin kızıyım, çok teşekkürler yorumun için.. daha sık ça görüşmek dileğiyle sevgiler..

Sevgili ayşe yorumuna çok teşekkürler tebrik ediyorum seni ayrıca mail atmıştım ama zannediyorum eline geçmedi. geniş bir zamanda yineleyeceğim.. sevgiyle kucaklıyorum başarılar diliyorum..

Tülin, Disal, Kevser çok teşekkürler ederim güzel ve değerli yorumlarınız için..
en kısa zamanda daha çok yorumlarla birlikte olup birbirimize destek olalım.. sevgiler..

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı