Yeni Yıl

17 Ocak 2018 Çarşamba



Merhabalar, uzun bir aradan sonra yine bloğumla karşınızdayım sevgili dostlarım.
sebebine gelince 2017 benim ve ailem için çok hareketli bir yıl oldu .. öncelikle 36 yıl bir fiil çalıştığım bankamdan emekli oldum. Allahıma şükürler olsunki çok mutluyum, Allah herkese nasip etsin..  
Emekli olmaya karar verdiğimde yarım kalan sağlıkla ilgili problemlerimi halletmek için apar topar hastane ve doktor arayışına girdim. daha önce sağ elimden ameliyat olmuştum bu seferde aynı şikayetlerle sol elimden de olmam gerekti hiç düşünmeden iki gün sonraya randevumu alıp bunuda halletmiş oldum.. Bu konuda yüzlerce kişiyi başarılı bir şekilde ameliyat eden  Dr. Hakan Uçar bey e sonsuz minnetarım.

Bizler yani boşnaklar, güzel sohbetlerin ve şehrin karmaşasından bir nebze de olsa  sıyrılıp bir araya gelerek hasret gidermenin en keyifli yolunu güzel lezzetlerle taçlandırırız Eee artık bol bol buna zaman bulabiliyorum
yukardaki masada bunlardan bir belli olmuyor mu ..

0 yorum:

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı