Yeni Yıl

12 Aralık 2011 Pazartesi

  • 12 Aralık 2011 Pazartesi
  • 3 yorum




Postu biraz geç farketim ama henüz daha vakit var. Ufak tefek bir çok hediyeler ve özellikle kitaplar almıştım 
bunları elbet verecek çocuklar olur diye bundan daha güzel fırsat olur mu ?  Çocukları sevindirmek hele de lösemili çocukları.. bence lütfen okuyup es geçmeyelim. Mutlaka sizinde alıp hediye edebileceğiniz bir şeyler olacaktır..Çok teşekkürler sevgili Nilgün Hn. Sevim Hn.ve Colette ..


Bu yılbaşı sevdiklerimiz için hediye paketleri hazırlarken, lösemili çocuklarımıza bir tebessüm daha hediye edelim mi ? Ne dersiniz ?

Onlar bir tek kalemle, bir kitapla, bir çift çorap ya da çamaşırla bile öyle mutlu oluyorlar ki.
Aslında hediyemizin sevgimiz, duamız,yumuşacık şevkatimiz olduğunu biliyorlar çünkü.

Onları hiç unutmadık aslında.
Nasıl unuturuz?
Onlar bizim lösemili çocuklarımız.

 Lösev'in adresine yollayabilirsiniz.

Son tarih 20 Aralık olsun mu?

Lösev
Reşit Galip Cad.İlk Adım Sokak No 14
06700 GOP/Ankara

3 yorum:

öykü dedi ki...

Canımsın.

Oglak Kizlari dedi ki...

Güzel yüğrekli blog arkadaşım benim.

Gururlu anne Çiğdem

aslı dedi ki...

Bu hayatta en güzel şey çocuk sevindirmek. Her ne yolla yaparsanız. Bunu iyi bilen biri olarak, bu paylaşımına çok sevindim.
Sevgiler:)

CAFEDERYA

CAFEDERYA
Tasarım pastalar,kurabiyeler, cupcakeler. Ayrıca Ev yapımı hamur işleri, tatlılar, mezeler, yöresel lezzetler...

Atam İzindeyiz

Atam İzindeyiz

Blogroll

free counters

Popüper Yazılar

Blog Arşivi

Yukarı